diumenge, 2 de maig del 2021

Turó del Pujolar, Turó de Montcabrer, Castell Burriac - Maresme

Anem en cotxe fins a Argentona, el deixem en un aparcament de 6 cotxes quasi al final del carrer Camí del Mal Pas.

Davant mateix comença una pista, la seguim uns quants metres fins trobar un corriol a mà dreta, l'anem seguint, aquest corriol puja quasi directa al Turó del Pujolar, el corriol es perd i el retrobem, poc transitat.

Arribem al Turó, bona vista, agafem un corriol molt més fressat, arribem a una pista seguim entre corriols, camins i pistes fins el Coll de Gironella, el Turó de Cirera, Turó de l'Infern, Turó de Montcabrer i Creu de Montcabrer.

Tornen enrera  fins trobar un encreuament on hi ha un momolit amb una creu, a partir d'aquí ja anem cap el Castell de Burriac, fem un tram de pista, un camí i finalment un dret corriol.

Baixem del castell i anem cap  a l'aparcament on tenim el cotxe-

Sortida variada, hem caminat per pistes amples quasi carreteres fins a corriols amb fortes pujades.. El temps no ens ha acompanyat gaire.