dimarts, 25 de maig del 2021

Catllaràs - Berguedà

Comencem a caminar al Coll de Falgars, seguim un tros de pista i de seguida anem per corriol senyalitzat amb marques de PR, forta pujada, seguim pel bosc, baixem cap a la pista, passem pel costat del Mas Vallfogona, tornem a deixar la pista i seguim el corriol a la nostra esquerra, marques PR.

Tota la caminada anem seguint pistes i corriols, alguns són per a fer drecera i tornem a la pista.

Passem per la primera boc de Les Mines de Catllaràs, seguim pel camí i arribem a un encreuament senyalitzat i anem cap al Mirador del Roc de la Lluna, n'hi ha dos, per anar d'un a l'altre hi ha unes escales i baranes. Molt bona vista, val la pena pujar-hi.

Tornem enrere fins a l'encreuament passant per la Roca de la Devesa Llosana i el Joc de Pilota, retrobem el camí de pujada i arribem el trencall, seguim la pista que havíem deixat i passem per la Roca del Cortal, Pla de Catllaràs, Roca de Catllaràs, a l'arribar al trencall de pistes seguim a la dreta, entre pistes i corriols de dreceres arribem al Coll de Falgars