dimarts, 16 de març del 2021

Per la Vall d'Horta - Vallès Occidental

Hem aparcat el cotxe al Marquet de les Roques a la Vall d'Horta.

Hem començat a caminar cap a la Font del Llor, abans d'arribar-hi hem agafat el corriol que et porta al Collet del Llor, forta pujada, un cop al coll hem anat cap a la nostra dreta seguint el corriol cap a les Agulles de Finestrelles i els Emprius, hem deixat la carena per baixar al Cau de l'Emboscat, hi ha una escala de fusta per poder baixar, tornem a la carena, seguim pels Emprius, tornem a deixar la carena per anar  al Queixal Corcat, ens hem enfilat.

Tornem enrere i anem cap al coll Pregona, des d'aquí anem al Puig del Coll Pregona, tornem al coll, baixem per un corriol al Coll d'Era Ventosa, pugem a la Roca Sereny i tornem al coll per anar al Dolmen de Roca Sereny seguim el camí i anem cap a Coll de la Costa i Castell de Pera, hi pugem.

Seguim cap a Can Brossa, trobem indicacions, passem pel costat d'una cabana de pedra seca, seguim cap al Marquet de les Roques i a l'aparcament on tenim el cotxe.

Sortida molt interessant i variada, ens ha fet molt bon temps.