dijous, 26 de novembre del 2020

Serra del Troncó, Terrassa - Vallès Occidental

Les informacions del temps no eren massa bones i com que teníem ganes de sortir hem buscat un itinerari prop de casa.

Un cop tots 4 dins del cotxe (Jordi, Anna, Isabel i jo) hem anat per l'autopista a buscar la carretera de Terrassa a Rellinars.

Hem aparcat just a la sortida de Terrassa al costat d'una rotonda i prop de L'Hípica.

Comencem a caminar per una pista que surt del costat de l'Hípica, camí de Can Amat, camí de la Font del Troncó, camí del Senyor Ramon, camí a Cal Roure i corriol a la carretera de Rellinars.

Seguim la carretera fins a trobar l'indicador, a la nostra esquerra, de la font del Llimac, hi baixem. Tornem enrere fins a la carretera i reculem per la carretera fins a trobar un camí a la nostra dreta que baixa al torrent dels Caus, pugem per trobar el camí de Can Guitart i arribem altre cop a la carretera, a pocs metres a la nostra esquerra trobem un camí que ens porta a la font del Senyor Ramon,

Seguim la pista i arribem al trencall per on hem passat a l'anada de l'itinerari i seguint-la arribem a la rotonda on hem deixat el cotxe.