dissabte, 13 de gener del 2024

Turó de la Torre de Castellnou - Bages

M'han passat a recollir per casa l'Anna, la Teresa i la Gemma i totes quatre anem cap a Castellnou del Bages. El nucli antic pertany als Salesians i després de la compra el van convertir en un centre de vacances.

Aparquem prop de l'església i comencem a caminar. Anem per la mateixa pista que hem arribat i aviat girem cap a la nostra dreta per un corriol per anar a trobar una altra pista, girem cap a l'esquerra, l'anem seguint deixant tots els trencalls que trobem fins que arribem a un camí cap a la nostra dreta i amb un indicador de La Torre de Castellnou, la veiem molt a prop, seguim el camí arribem al peu veiem que ens hem d'enfilar i busquem un millor corriol, anem cap a la dreta i n'agafem un que es pot pujar fàcilment, amb no res som a la torre.
Esmorzem al peu de la torre.

Retorn
Baixem pel camí més marcat i senyalitzat (el primer que hem vist i que no hem pujat), es baixa fàcilment, seguim el camí de pujada, arribem al trencall que hi ha l'indicador, anem cap a l'esquerra seguint el camí ja fet a l'anada, arribem a un trencall cap a la dreta i anem seguint la pista fins arribar a la carretera i ja es veu Castellnou.