dissabte, 27 de gener del 2024

El Cogulló de Cabra - Alt Camp

M'han passat a recollir totes tres i hem anat cap a l'autopista A-7, després l'A-2 i hem sortit per anar al Pla de Santa Maria i a Cabra del Camp.

Un cop a aquesta població hem anat cap a la part alta per agafar una pista direcció Coll del Sàrria, està senyalitzada pel GR7. En un dels trencalls de pista a la nostra esquerra hem deixat el cotxe (aprox 1,7 km del poble).

Comencem a caminar seguint la mateixa pista, arribem al coll de Sàrria, encreuament de pistes i anem a l'esquerra, seguim la pista, en deixem una a l'esquerra seguim recte i comencem corriol, seguint-lo ens porta a les cordes, cadenes, i escales per pujar al Roc del Cogulló, no hi ha dificultat per pujar-hi.
Seguim el corriol fins dalt del cim del Cogulló.

Retorn:
Baixem per un corriol fins a un camí més ample, l'anem seguint, es torna corriol i anem per la carena, fa unes "S" i baixem fins a la pista, seguim la pista, just passat el Tossal de les Comes agafem la pista de l'esquerra, arribem al Pou de Solivella, molt curiós, anem cap a la dreta i seguint la pista arribem a la de pujada i a pocs metres tenim el cotxe aparcat.