dissabte, 21 de maig del 2022

La Foradada - Mallorca

Anem per la carretera Ma-10 de Valldemossa direcció Deià, abans d’arribar-hi hem vist el trencall per anar a La Foradada, hem aparcat i uns que marxaven ens han donat el seu tiquet d’aparcament que encara no havia caducat.

Hem fet un vol, hem anat al mirador i hem seguit els indicadors de La Foradada, cap de poc ens hem trobat una tanca i no sabíem per on seguir, uns estrangers ens han dit que calia saltar la tancar, que no hi havia altre lloc per anar-hi. L’hem saltat (uns senyors mallorquins que ens hem trobat tot baixant, ens han explicat que és costum a Mallorca posar escales als tancats perquè hi puguin passar excursionistes a peu i així eviten el pas de certs animals, altres dies ens hi hem fixat i hem vist altres escales per passar tanques), hem anat baixant per una carretera en molt mal estat, feia moltes ziga zagues i força pendent. Molt bonic tot el recorregut, miradors, coves.... a l’arribar a baix, encreuament de pistes i hem seguit un camí que donava la volta a la roca, i ens portava a un bar/restaurant ben amagat al darrera.

Lloc molt bonic, hem fet un aperitiu i hem tornat a pujar fins el cotxe, entre la calor i el desnivell ha estat una mica dur, 6,5 km (baixada i pujada), 300 m de desnivell positiu, la pujada l'hem fet en 1 hora.

Track d'aquest recorregut. La Foradada.
Recorregut de 6,5 km
Desnivell aprox 300 metres
Pujada de la Foradada al cotxe 1 hora.