dimarts, 20 d’octubre del 2020

Les Foradades - Vallès Occidental

L'Anna ens ha passat a recollir per casa i hem anat cap al Parc Audiovisual de Catalunya, està a Terrassa, nosaltres hem passat per Matadepera i cap a la carretera BV-1221, a la rotonda hem agafat BV-1274.
Hem aparcat a un gran solar just al davant del Parc.

Del mateix solar hem agafat la pista on hem començat a caminar, hem anat cap a la nostra dreta per pujar al Turó de Sant Joan, hem seguit per la carena, hem passat pel Collet de l'Os, Turó de l'Os, carena de Les Pedritxes, Pic de la Moleta, hem baixat al Coll de Les Foradades.

Des d'aquí i per un corriol hem baixat per arribar al peu de Les Foradades, curioses coves que es comuniquen entre sí. Hem tornat a pujar per un altre corriol cap al Coll de Les Foradades.

Hem seguit la pista fins a trobar el torrent de Can Bogunyà, hem seguit tot el torrent fins arribar al Llac Petit, l'hem revoltat i hem seguit fins al Parc d'audiovisuals.

Track d'aquest itinerari. Les Foradades
Caminada de 9 km
Desnivell acumulat de 450 metres
Durada 4 hores parades a part.