dimarts, 7 de juliol del 2020

Volta per Granera - Moianès

Arribem a Granera en cotxe i aparquem a una gran esplanada al costat de l'ermita de Santa Cecília.
Comencem a caminar, passem pel costat de l'ermita i anem cap a l'església de Sant Martí i a l'Ajuntament, hi fem una volta i marxem per un camí arreglat que et porta cap a una font, seguim el camí i pugem cap al Mirador del Cucut, on hi ha una estàtua d'una noia contemplant el paisatge, anem cap el Castell de Granera per una pista que hi porta suaument, tornem enrera per la mateixa pista fins arribar a un gros revolt on a la nostra esquerra hi surt un corriol, seguim el corriol, el deixem per agafar-ne un altre cap a l'esquerra, pugem cap el coll de Llebre, anem seguint per la serra de Granera i fent anades i tornades per pujar a El Pedró, el Roc de l'Àliga, el Còdol de Castellar, seguim la pista i comencem el retorn a Granera, deixem la pista i agafem un corriol/antiga pista fins arribar el Coll de Llebre que ja hi hem passat abans, seguim cap al poble i a l'aparcament a buscar el cotxe.
Per a fer aquesta ruta cal seguir el track i/o el mapa perquè hi ha molts trencalls de camins i corriols.