divendres, 5 de juny del 2020

Per Sant Llorenç del Munt -

Primera sortida des del confinament agafant cotxe per fer la caminada.
Ens hem trobat a Sabadell amb 3 amics més i en dos cotxe hem anat fins a La Barata, hem aparcat al costat de la carretera, hi ha espai per a uns quants cotxes.
Agafem la pista que et porta fins a Can Pèlags, seguim per anar per la canal del Pi Tort, anem pujant i a l'arribar al Pi anem cap a l'esquerra fins els Òbits. Magnífiques vistes, boires, tota les vegetació molt verda (neta i exuberant), bonic el paisatge i a més tant dies veient el mateix ara tot ho trobem més bonic.
Tornem enrera fins al Pi Tort i seguim direcció la Mola, deixem el camí per agafar un corriol a la nostra dreta que ens porta cap a les Baumes de les coves blaves, Roca Petanta, Morralet de la Mare de Déu, i una desgrimpada fàcil (des del trencall del camí de la Mola fins a la gripada, el corriol el perdíem i el tornàvem a trobar, no hi ha dificultat però cal estar al cas)
Seguim camí, passem prop de Can Garrigosa, trobem el camí de pujada i ens arribem a l'aparcament de La Barata.

Track d'aquest itinerari. La Barata - Els Òbits - Bauma coves blaves
Recorregut de 8 km i 1/2 aprox.