dissabte, 16 d’abril del 2022

Conca de Dalt - Pallars Jussà

Avui deixem el cotxe a l'aparcament del "Xiringuito" al costat del "lago" tal com li diuen els del país.

Comencem a caminar per una pista prop de l'aigua del pantà de Sant Antoni direcció Aramunt. A l'arribar al cementiri de Sant Miquel deixem el llac i anem cap a la Cabana del Pedro, anem seguint la pista fins arribar a la carretera, la travessem i seguim el camí, veiem que repetim el camí d'ahir i a l'arribar a l'encreuament de camins girem per tornar a la carretera, la seguim fins a Cal Caputxí, on deixem la carretera i seguim la pista, agafem un corriol (una mica amagat) per travessar el barranc del Mirat, per pista arribem a Sant Martí.

Fem una petita volta pel poble, tornem enrere un tram curt, travessem la carretera i seguim la pista que ens porta a la carretera de Pobla a Aramunt, la travessem i seguint pista prop del pantà arribem al Xiringuito on tenim el cotxe.

Si el pantà està molt ple segurament no es pot passar per les pistes que avui hem caminat, cal agafar les de més amunt o per la carretera si tant ple està.