dimecres, 10 d’abril del 2013

Per la serra de l'Obac

Aproximació en cotxe:
Hem sortit de Terrassa per la carretera B-122 direcció Rellinars, al Km 10 aprox trobem la Casa Nova de l'Obac i aparquem.

Itinerari a peu:
Passem pel costat de la casa (la deixem a la nostra dreta) i agafem un corriol que en forta baixada va resseguint la riera de la font del Carlet, la travessa varies vegades fins arribar a la pista que girant a la nostra dreta ens portarà a La Casa de les Boades.
Seguim direcció a Les Masies, passem per la mina i antiga bassa (desapareguda) de Can Boades. A les Masies agafem un corriol que ens porta per la carena direcció Hostalets del Davi i Carena del Camí Ral.
Als Hostalets tornem enrera pel mateix camí i agafem un que ens queda a la nostra esquerra, anem pel camí Ral, passem prop del Paller de Tot L'Any, deixem les roques Salvatges a la nostra dreta, passem per la font de la portella i seguint el corriol ens porta a la L'Obac Vell, per la pista encimentada ens arribem a la Casa Nova i a l'inici de l'itinerari

Track d'aquest itinerari. Volta per l'Obac