dimecres, 7 de novembre del 2012

Esmorzar a la Font Flàvia

Aproximació:
Anem per la carretera B-124 fins el Pont de la Roca (prop km 17) entrem a la Vall d'Horta i al cap d'un centenar de metres, a la nostra dreta, trobem l'indicador d'un aparcament, anem a aparcar el cotxe.

Itinerari:
Tornem a la pista d'on veníem, la travessem i agafem un camí a la nostra esquerra passat els contenidor de deixalles, (no a Cal Garriga) seguim el camí que ens porta al cap de la urbanització de Les Marines, seguim la pista cap a la nostra dreta fins al Coll de Borrell (fals Coll de Palomeres) a pocs metres agafem un corriol a la nostra dreta que indica Pedra d'Àliga, seguim el corriol fins arribar-hi.
Tornem enrere un metres per poder seguir el corriol que ens mena a la Màquina de Tren, arribem a una clariana, al davant tenim un corriol per pujar/baixar de La Màquina de Tren, a l'esquerra una pista, la seguim fins a trobar, a la nostra dreta, un corriol amb marques verdes fosforescentes, seguint les pintades, els pedrons i el corriol ben fresat, pugem la canal de la Revella i arribem a la Font Flàvia.

El retorn el fem pel mateix camí.